Z ostatniej chwili:
 

PLFA ma aplikację mobilną!

Autor: Biuro Prasowe PLFA Opublikowano dnia: 20 mar 2015 | Komentarze: 0

Fani futbolu amerykańskiego w Polsce od dzisiaj mogą korzystać z aplikacji ligowej na urządzenia mobilne. PLFA 360 jest futbolowym centrum informacyjnym na smartfony i tablety z systemami Android  oraz iOS.

Pobierz aplikację z Google Play (Android)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wlanhouse.ufos.plfa

Wersję aplikacji na iOS (Apple):
https://itunes.apple.com/us/app/plfa-360/id977989734?mt=8

- Dostęp do mobilnych aplikacji ma aktualnie każdy kto posiada smartfona. Korzystanie z nich jest o wiele łatwiejsze od używania strony internetowej. Każda dyscyplina, która chce być blisko swoich kibiców i pozyskiwać nowych fanów powinna uzbroić się w aplikację mobilną - stwierdza Grzegorz Osiński. 

- Jest to pierwszy projekt aplikacji o dyscyplinie sportowej realizowany przez nas, ale uważamy, że na tym polu jest w Polsce bardzo duży potencjał, ponieważ takich aplikacji jak PLFA 360 jest wciąż bardzo mało. Kluby sportowe nie brną ochoczo w stronę aplikacji, które są świetnym sposobem komunikacji z kibicami, przyciągania nowych fanów, reklamowania się, pozyskania nowych sponsorów bądź generowania dodatkowych zysków z tytułu reklam. Oczywiście istnieją wyjątki - w piłce nożnej jest nim chociażby Legia Warszawa, która dostosowała niedawno swoją stronę internetową do urządzeń mobilnych czy Lech Poznań, który posiada własną aplikację mobilną. W siatkówce z kolei pionierem jest Skra Bełchatów, która posiada własną aplikację. Wciąż są to tylko wyjątki i często nieśmiało realizowane projekty, które nie są promowane na szerszą skalę - mówi Piotr Szaciński. 

- Zależało nam przede wszystkim na tym, aby aplikacja była prosta, zarówno pod względem wyglądu jak i funkcjonalności, ale jednocześnie oferowała maksymalnie dużo informacji na temat futbolu amerykańskiego. Chcieliśmy żeby użytkownicy nie musieli się zastanawiać jak z niej korzystać. By za pomocą kilku intuicyjnych kliknięć mogli osiągać pożądany przez siebie efekt. Ideą PLFA 360 jest to, by kibice mieli przejrzysty dostęp do informacji o swojej ulubionej drużynie nie tylko z komputera, ale także w dowolnym momencie z urządzenia mobilnego. Czy nam się udało, dowiemy się w najbliższym czasie, gdy większe grono użytkowników oceni naszą pracę - komentuje Krzysztof Gajewski. 

- Mamy nadzieje, że dzięki tak otwartym na nowe technologie organizacjom sportowym jak PLFA popyt na mobilne narzędzia dla kibiców wzrośnie i osoby prowadzący inne dyscypliny w Polsce równie szybko dostrzegą drzemiący w rozwiązaniach mobilnych potencjał. Bardzo cieszymy się, że mieliśmy okazję współpracować z Polską Ligą Futbolu Amerykańskiego i mamy nadzieje, że zebrane wspólnie doświadczenie będzie procentowało w przyszłości - dla nas kolejnymi sportowymi projektami, a dla ligi świetnym narzędziem do promowania w naszym kraju tego efektownego sportu - kończy Gajewski.

Piotr Szaciński
Student Politechniki Warszawskiej. Programista Android, iOS, PHP, biznesmen, wizjoner. Programuje od wielu lat i ciągle sprawia mu to wielką przyjemność. Lubi wyzwania i trudne projekty. Interesuje się i systematycznie gra w tenisa oraz piłkę nożną. Od niedawna również fan futbolu amerykańskiego.

Krzysztof Gajewski
Student Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. Projektant wyglądu aplikacji, młodszy programista Android oraz osoba odpowiedzialna za kontakt z osobami koordynującymi projekt po stronie PLFA. Na co dzień fan, kibic i zawodnik piłki nożnej. Interesujący się nowymi technologiami, ceniący innowacyjność biznesmen i poszukujący ciągle nowych rozwiązań wizjoner. 

Grzegorz Osiński
Projekt menager od roku 2009 interesuję się futbolem, na przestrzeni tego czasu zauważyłem wielki rozwój tego sportu oraz ludzi który potrafią poświecić się dla niego. Jestem z zawodu informatykiem więc postanowiłem wyjść do PLFA z inicjatywą by stworzyć aplikację dzięki której każdy kibic będzie bliżej swojej ulubionej drużyny.

 

Biuro Prasowe PLFA
biuroprasowe@plfa.pl

Sonda

Która drużyna zajmie ostatnie miejsce premiowane awansem do play-offs?